poniedziałek, 6 maja 2013

Libster Award

                                             Więc znów jesteśmy nominowani . : *
                                                                   OKEY .
Zasady: Gdy zostaniesz nominowana/nominowany to odpowiadasz na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała. Jak odpowiesz to zadajesz 11 swoich pytań i nominujesz 11 blogów. NIE MOŻESZ nominować osoby, która Cię nominowała.

Zostałam nominowana przez autorkę TEGO bloga  .


PYTANKA : 


1. Czemu zaczęłaś pisać?
2. Co Ci pomaga w pisaniu?
3. Co robisz by złapać wenę?
4. Co jest Twoim hobby?
5. ,,Czym'' dla Ciebie są Twoi idole?
6. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
7. Masz osobę, której możesz się wygadać i masz pewność, że ona Ci pomoże?
8. Co sądzisz o rapie?
9. Co jest Twoim największym pragnieniem?
10.  Masz swoją drugą połówkę?
11. Co Ci się w Sobie podoba? 




1.Napisałam jednego imagina i bardzo mi się to spodobało . 
2.Pomaga mi moje codzienne życie i to co w nim przeszłam , no i oczywiście ONE DIRECTION . : D 
3.Myślę o tym co chciałabym , żeby mnie spotkało , albo czego bym nie chciała no i wtedy piszę . : * 
4.Hm ... PISANIE . Lubię też spotykać się z przyjaciółmi i uwielbiam zakupyyyy ! Lubię też rysować , ale za dobrze mi to nie wychodzi . Z moją przyjaciółką narysowałyśmy animowane 1D . Jeśli chcecie mogę Wam wrzucić . 
5.BOGAMI ,  MĘŻAMI ! HEHE  . A tak serio no to oni są dla mnie takim , może wzorem do naśladowania .. nie . Niewiem jak to sformułować . Bardzo ich kocham i wgl . SĄ MOIMI PRZYJACIÓLMI . < 3 
6.Umiem grać na flażolecie , tak dobrze napisałam . x D I jeszcze w klasie 4 i 5 grałam na flecie , ale wole flażolet . : P 
7.Myśle , że jest taka . : ) 
8.Nie mam nic do rapu . Czasami nawet słucham . : 3 
9.MARZENIA .... No więc : 
* chciałabym spotkać 1 D i się z nimi zaprzyjaźnić 
* chciałabym jeździć na różne koncerty np. Justina 
* chciałabym chłopaka , który naprawdę by mnie kochał
* chciałabym aby cała moja rodzina była zdrowa i żyła 1000 lat . : D 
* chciałabym , aby moja mama jeszcze się zakochała ( moi rodzice nie są razem : C ) 
* chciałabym wygrać  w LOTTO no , a wtedy spełniłabym wiele innych marzeń 
10.NIE . ; / 
11.Nic .  Może trochę charakter . ^^ Bo ładna to nie jestem . : C 

OI OI TROSZKĘ SIĘ ROZPISAŁAM . x D 

                                                          No i tak nominuję te blogi : 
http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com/

http://polska-imaginy-one-direction.blogspot.com/
http://welove-one-direction.blogspot.com/

                                                  Moje pytania : 1.Od jakiego czasu jesteś DIRECTIONERS ? 
2.Do czego porównujesz swoją miłość do 1D ? 
3.Masz chłopaka / dziewczynę ? 
4.Twoje najwieksze marzenia ? 
5.Masz ulubieńca w 1D ? 
6.Masz jakieś zwierze ? 
7.Czy należysz do jeszcze jakichś fandomów ? 
8.Od jak dawna masz bloga ? 
9.Co skłoniło Cię do założenia bloga ? 
10. Masz rozeństwo ? 
11.
Na co wydajesz najwięcej pieniędzy ?



Chciałam Wam bardzo podziękowac za te nominacje ! ♥ / Mrs.Malik








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz