niedziela, 5 maja 2013

GIFY

1. Ty: Harry, moi rodzicie dziś przyjeżdżają..
Harry: 

  

2. *Ktoś cię podrywa*
Louis:


   

3. Darcy: Tatusiu, mogę mieć braciszka?
Harry:
  

4. *Harry i Niall próbują cię poderwać*

  

5. *Machasz do Zayn'a*
Zayn i Harry:

 

6. Ty: Liam, jak robi króliczek?
Liam:
 

7. Ty: Zayn, zapomniałam kupić ci żelu do włosów..
Zayn:
 

8. Ty: Niall, wracaj już do domu!
Niall:
image 

9. Ty: Zayn uśmiechnij się..
Zayn:

 

10. Ty: Louis, mam dla ciebie marchewki
Louis:

 


KONIEC

Dusia ^^

Heej! ♥ Jak tam u was? ^_^ Już jutro szkoła.....koniec majówki! Nie chcę mi się iść do szkoły....XD 

Proszęęęę Was bardzooo, komentujcie, bo mamy 13 tyś. wyświetleń (za co bardzo dziękujemy), ale komentarzy pod postem jest z 3 lub 4 .. My chcemy, żeby wam się podobały! Mówcie nam co mamy poprawić, co wam nie pasuje.. My wszystko zniesiemy! ♥


 





4 komentarze:

  1. U mnie dobrze, ale jutro mamy test z biologii ... -,-

    A u ciebie? ♥

    ~Milenaax

    OdpowiedzUsuń
  2. Na serio fajne...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, niestety imagify nie są moją specjalnością :D Świetny blog, a o gifach to już nawet wspominać nie będę, bo są GENIALNE !

    OdpowiedzUsuń