sobota, 4 maja 2013

Imagin z Hazzą cz. II

                                   PRZEPRASZAM  

No więc chciałabym Was przeprosić , za te pisanie :
. ?
. !
x D
: /
: c 
 

Cb
Sb
Tb
itd . 
Jakoś tak się przez wyczaiłam i tak piszę . Jeśli Wam to przeszkadza  a to przestanę , a przy najmniej postaram się  ! 
                            

                                      OZNAJMIAM
 
Pewien ANONIMEK napisał mi , że dodaje Sobie sama komentarze .
Co jest oczywiście nieprawdą !

BO :
1 . Kiedy opublikowuje imagina wstawiam go na główną bloggera , więc wtedy wchodzi na niego najwięcej osób ( i dodają komentarze ) .
2 . Zależy mi na opinii innych .
3 . To wgl nie miałoby sensu !
No więc nie robię tego . NAPRAWDĘ !

Dobra zaczynamy . x D
O i jeszcze PIOSENKA  , ale nie wiem  czy dobrze dobrałam .
UWAGA! IMAGIN ZAWIERA SCENĘ +18 ! 


OSZ KU*** CZY JA ZWIDY MAM DO BOŻENKI BOŻEJ ... Pewnie zaczęłabym krzyczećć , ale no bez wiochy .
-To ja przepraszam - od powiedział z tym swoim zajebiaszczym uśmiechem .
-...- a ja od powiedziałam mu uśmiechem .
Kiedy był już kilkanaście kroków od nas odwrócił się i nam pomachał .
-Ei Patrycja , to był Harry? - zapytałam .
- Noooooooo ! - od powiedziała mi ze zdziwieniem .
- Ei czemu ja go nie poprosiłam o autograf ?
-Ty go dotknęłaś! Rozumiesz ? - wydarła się , ale miejmy nadzieje , że on tego nie słyszał .
-Dobra chodźmy . - od powiedziałam nie ogarnięta .
-Ok.
                                                                         * * *
Stałam w kolejce byłam 3 , nie tak źle . Popatrzyłam na kasę obok . Stał tam Harold . Chyba widział , ze się na niego gapie puścił mi oczko . Na moją twarz wkradł się rumieniec .
-Poproszę 9 . 99 . - powiedziała kasjerka przerywając moje rozmyślania jaki to Harry jest boski.  Wsadziłam rękę do kieszeni , aby wyjąć pieniądze .
-Kurde . Musiały mi wypaść jak wpadłam na Harrego . - powiedziałam .
-Proszę oddasz przy okazji . - podszedł do mnie Harry łapiąc mnie za tyłek - Albo już nie musisz. Wybuchnęłam śmiechem .
-Dziękuję i zapraszam ponownie .
-Do widzenia .
-Dobra ja muszę lecieć . - powiedziała Patka i  jak zawsze pożegnałyśmy się buziakiem w policzek .
-PA ! - krzyknęliśmy z dziewiętnastolatkiem .
-A ja dostanę ? - spytał chłopak przygryzając wargę .
-Zastanowię się . - powiedziałam idąc dalej jak gdyby nigdy nic . Za chwile poczułam jak bierze mnie na ręce .
-Aaaaaaa puść mnie ! - zaczęłam krzyczeć .
-A dasz ?
-Nie .
-No to jestem do tego zmuszony . UWAGA UWAGA ! - zaczął się drzeć .
-Ogarnij się .
-Ta oto piękna panienka nie chce ..
-Dobra , dobra . - obdażyłam Hazzę soczystym buziakiem w usta .
-SUPERMAN ! - znów się wydarł i pobiegł ze mną na rękach w stronę mojego domu .

                                                                    * * *
-Dobra jestem sama , ale niczego nie zepsuj . Zaraz oddam Ci kasę . - powiedziałam wchodząc do mieszkania . Poszliśmy na górę . -
Chodź to mój pokój .  -ŁADNIE . - powiedział siadając na łóżku ,
-Dzięki . - od powiedziałam . Wzięłam do rąk skarbonkę i zaczęłam wyjmować z niej pieniądze.
-Nie musisz , wiesz o tym ? - powiedział Harry jak zwykle z uśmiechem .
-Musze . - stałam nad nim trzymając jedną nogę jak gdybym chciała usiąść na nim okrakiem . On złapał mnie za biodra i rzucił na siebie . Teraz już siedziałam na nim .
Przygryzłam wargi . Nasze twarze dzieliły centymetry . Czułam jego oddech , bicie jego serca ...
-Jesteś piękna . - powiedział delikatnie muskając moje usta . Ja odegrałam się tym samym . Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy . Jego zimne ręce błądziły po moich plecach . Teraz liczył się tylko on i ja . Całowaliśmy się coraz bardziej namiętnie . Harry zdjął mi bluzkę i zaczął rozpinać stanik . Całowałam się pierwszy raz , niesamowite .
-Harry ... - powiedziałam nadal się z nim całując .
-Tak kochanie ?
-Jesteś wspaniały . - popatrzył na mnie i się uśmiechnął . Harry leżąc na mnie zaczął szukać rozporka od moich spodni ... Czułam jak jest we mnie czułam tą bliskość ... JA GO KOCHAM .

                                                                  * * *
Jesteśmy z Harrym już 5 miesięcy . Teraz nie zastanawiam się co jest po śmierci . Czy niebo istnieje . Teraz żyje teraźniejszością, a co ważniejsze , Z HARRYM !













I CO PODOBA WAM SIĘ ?  Chcecie więcej imaginów typu + 18 czy wolicie nie ? 

CZYTASZ = KOMENTUJESZ  
                                                                                                                                                        
Mrs.Malik

4 komentarze:

  1. Fajne . ; * Wszystko jedno byle byś pisała <3 / Patka *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam twój blog do LIEBSTER AWARD:
    http://crazylifebaby68.blogspot.com/2013/05/liebster-award-2_5.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 18+! Ach te moje zboczenie.

    OdpowiedzUsuń