piątek, 26 kwietnia 2013

Żegnam .

Przepraszam . Ja odchodzę . Już mam dość tych pojebanych anonimów którzy sugerują, że nie umiem WCALE pisać i że pisze sobie sama komentarze ... Jak im się nie podoba to niech se mnie hejtują, ale czy tak powinny zachowywać się DIRECTIONERS ? Mamy być jak siostry a nie jak wrogowie ! Mamy wspólnie bronić One Direction przed hejtami a nie hejtować siebie nawzajem .... -,- Może kiedyś wrócę do tego bloga , ale nie wiem . Jak nadal tacy CHUJE mają czytać tego bloga to ja podziękuję . Przepraszam moich "fanów", mam nadzieję że kiedyś mi wybaczycie . . . ; c
 A mrs. Malik i Dusi życzę, jak najwięcej czytelników i MIŁYCH komentarzy, nie jak u mnie ....
   Jeszcze raz przepraszam i ... Żegnajcie . ; o

 Stylesowa .\

NO TO SPIERDALAJ KURWA . x D

9 komentarzy:

  1. ja wstawiam kom. więc mi niemów że ty tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia , daj spokój . ! Zawsze znajdą się jakieś hejty . : / Twoje imaginy są na prawdę wspaniałe . : * / Mrs.Malik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TYLKO Ty tak uważasz ... ;c / Stylesowa

      Usuń
    2. nie prawda bo ja też uważam że robisz wspaniałe imaginy <3

      Usuń
  3. Nie odchodź !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie idź .. piszesz naprawde dobrze ... zawsze czytam twoje imaginy .. s bOskie .. i reszty dziewczyn też ... jak dostawałam linki z nowymi wpisami od Mrs. Malik'a to czytałam pokolei .. a twoje nawet pare razy .. są świetne .. nie odchodź l, !! ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. ty nie odejdziesz bo nie pozwalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szmato sama spierdalaj ! Kurwa niepodobają ci sie moje,imaginy to ich kurwa nieczytaj ! Japierdole z anonima to se kurwa możesz pisać co chcesz, i tak mnie to suko nieobchodzi ! Teraz to sie mnie łatwo nie pozbędziesz, bo uwielbiam ten blog i czytelników! Ty cioto jesteś wyjątkiem . ; 3 bo cie nienawidze . ;* więc mam nadzieje że twoich kom. już nie będe musiała czytać . I nie wmawiaj mi teraz , że nie mam szacunku do czytelników, bo traktuje ich tak jak,oni mnie . Po za tym directionerki niepowinny zachowywać się wobec siebie tak,jak,ty do mnie . ;D i twe,kom. naprawde mnie bawią i zapewniją uśmiech na reszte dnia . Xx

      Usuń