sobota, 27 kwietnia 2013

Niall

    Mieliście kiedyś tak, że chcieliście cofnąć się w czasie i naprawić swoje błędy ? Poprawić to co zrobiłeś źle? Ja tego właśnie doświadczam . To boli. Cholernie boli, bo wiem że to co zrobiłem już się nie odstanie . Zrobiłem to za co teraz strasznie żałuję. Strasznie to za mało powiedziane ! Ja teraz jestem załamany. Tak bardzo chciałbym się teraz cofnąć w czasie ...
    Pewnie jesteście ciekawi co ja takiego zrobiłem ? Już wam opowiadam ...

- Co to kurwa jest ? ! - rzuciła we mnie jakimś kolorowym czasopismem.
Spojrzałem się na artykuł.
" Niall Horan przyłapany na gorącym uczynku! Zdrada ?" - przeczytałem i ujrzałem zdjęcie, na którym całuję się z dziewczyną. Ale nie z [T.I] ... To była Sara . Pierwsza miłość . Ładna to ona jest . Piękne zielone oczy zakryte długimi rzęsami . Długie blond włosy do bioder ... Ale co z tego skoro ja kocham [T.I] ?
- Co to kurwa jest ... ? - spytała ponownie zalewając się łzami .
Nie wiedziałem co odpowiedzieć. Sam nie znam odpowiedzi na te pytanie . Bo byłem w trasie i brakowało mi kobiecego dotyku ? Bo nie mogłem oprzeć się urodzie Sary ? NIE WIEM .
- Jesteś taki jak reszta, Niall . - zaczęła- Żałuję, że się z tobą związałam ... - powiedziała słabo po czym wyszła z naszego domu .
Niezdolny do żadnego ruchu wpatrywałam się w drzwi, przez które wyszła dziewczyna .
    Co  ja zrobiłem ? Na to pytanie odpowiedź akurat znam . Zrujnowałem sobie życie. Gdybym wiedział co się stanie pobiegłbym za nią i błagał o przebaczenie. Ale ja przecież wolałem być " jak każdy " ... Jedną rzeczą sprawiłem, że moje życie nie ma sensu .

*// 1 miesiąc później //*

    Stanąłem przed domem państwa [ T.N.] . To tutaj powinna być [ T.I.] . Ona zawsze mogła liczyć na swoich rodziców. Pewnie ona jak i jej rodzice mnie wręcz teraz nienawidzą . Ale ja muszę powiedzieć jej, że ją kocham. Nawet jeśli mi nie wybaczy chcę upewnić ją co do mojego uczucia.  Podszedłem do drzwi wejściowych i zadzwoniłem do drzwi . Otworzyła mi pani [T.N.] . Była cała zapłakana. Ostatni raz gdy ją widziałem była ładnie umalowana i zadbana. A teraz? Musiała stać się jakaś tragedia . . . Ale ... ? Nie, niemożliwe...
- Czego tu chcesz ? ! - zaczęła na mnie krzyczeć.
- Spokojnie . Co się stało? Coś nie tak z ... [T.I.] ? - dopytywałem.
- Masz czelność jeszcze się pytać! Ona nie żyje! Nie żyje przez ciebie ! - uderzyła mnie dłonią w twarz .
Nie czułem już nawet bólu. Poczułem jak po policzkach spływają mi łzy, a ciało zaczyna trząść . Z mojej winy człowiek popełnił samobójstwo . I to nie byle jaki człowiek. To miłość mojego życia. Jak mam żyć ze świadomością, że zabrałem komuś życie ? ! Ja nie dam rady, już nie daję, a wiem o tym zaledwie od parudziesięciu sekund . Już nigdy nie zobaczę jej pięknych brązowych oczu, zawsze idealnie ułożonych brązowych włosów i tego dziwacznego jednego dołeczka na prawym policzku, który pokazywał się za każdym razem gdy dziewczyna się śmiała.  Przed oczami przeleciało mi miliony momentów jakie z nią przeżyłem. Na przykład jak się poznaliśmy. To było na koncercie. Gdy [T.I.] do mnie podeszła, żebym podpisał jej się na ... eghem ... staniku ... zemdlała . Wtedy pojechałem razem z nią do szpitala. Wtedy zaczął się nasz romans i pierwsze artykuły w gazetach.
Przypomniał mi się również moment gdy po raz pierwszy robiliśmy ... to.. Poszliśmy do kina, a gdy film się zaczął zaczęliśmy się całować i tak dalej, i tak dalej ...i skończyliśmy w łazience . My nigdy nie byliśmy normalni ...
Przypomniało mi się również jak [T.I.] miała przedstawić mnie swoim rodzicom . Ubrałem się w ładną czarną marynarkę i jeansy . Ruszyliśmy razem do jej domu na uroczysty obiad . Gdy już zaczęliśmy jeść zachciało mi się pić i sięgnąłem po szklankę z kompotem. Jednak wyślizgnęła mi się z ręki, a zawartość wylała się na moje spodnie . [ T.I.] zaczęła się wtedy śmiać, ale jej rodzice niebyli tacy rozbawieni. Ale potem jednak mnie polubili ...
- Mogę wiedzieć kiedy pogrzeb ? - wyszlochałem .
- Nie jesteś zaproszony .- do rozmowy wtrącił się pan [T.N.].
Spojrzałem się na niego błagalnie. Ale on tylko rozkazał mi odejść i zamkną drzwi. Teraz to kompletne załamanie . Nawet nie mogę pożegnać się z moją dziewczyną. Podszedłem do mojego samochodu. Spojrzałem się na moje odbicie w szybie. Nie zobaczyłem Nialla Horana. Zobaczyłem największego idiotę na świecie. Straciłem najukochańszą osobę w moim życiu. Z całej siły uderzyłem pięścią w szybę, która rozbiła się na setki małych kawałeczków. Nie zauważyłem nawet krwi lejącej się z mojej pięści. 

    Teraz siedzę i wpatruję się w okno, grając co chwile jakieś smutne piosenki mojego autorstwa.
Wszystkie uczucia przelewam na papier. Chciałbym, żeby przy mnie stała teraz [T.I.]  i tak jak dawniej opuszkami palców gładziła mój policzek co chwile darząc go całusem . Chciałbym choć raz jeszcze spojrzeć w jej piękne oczy i wpić się w jej malinowe usta. Gdybym mógł cofnąć ten cholerny czas ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 STYLESOWA !!!


Hej kochani . ♥ Po tym jednym dniu stwierdziłam, że po mimo tego, że ten blog jest od nie dawna, nie umiem bez niego żyć. Bez bloga, a raczej bez was. ; * Te komentarze pod ostatnim postem trochę mnie zmotywowały i postanowiłam, że dam sobie jeszcze jedną szanse na tym blogu . Mam nadzieję, że ten imagin spodoba się nawet tym najwybredniejszym anonimom . ; ) Więc ...
STYLESOWA POWRACA ! ; 3

5 komentarzy:

  1. super ciesze się ty wymiatasz na całą skale

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwacznego jednego dołeczka na prawym policzku, który pokazywał się za każdym razem gdy dziewczyna się śmiała HAHA x D
    Widzisz dobrze , że wróciłaś . !
    Przez Cb muszę jeszcze raz wlewać jakiś KIJOWY żel do oczu ...
    Ale i tak Cię KOCHAM . ♥
    A co do imagina SUPCIO . : *

    OdpowiedzUsuń
  3. exxtraa x D - Natkaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz naprawdę pierwszy tak bardzo popłakałam się przy imaginie, a co do opoisu dziewczyny to mam brązowe oczy i włosy, a na prawym policzku mam jeden dołeczek xd jezu ja rycze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny imagin ! Jeszcze nigdy nie czytałam tak drastycznego imaginu, który by mi się spodobał. Ale ten na prawdę przypadł mi do gustu <3
    Zapraszam również na mojego bloga. Dopiero zaczynam <3 http://tajemniczeopowiesciiimaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń