czwartek, 25 kwietnia 2013

Imagin z Hazzą cz. I


Ten imagin jest dość dziwny . Nie może inaczej . Jest smutny , a zarazem wesoły . : D
Miało być 6 komentarzy , niestety były tylko 2 , ale wstawię tego imagin dla tych osób , które czytają . ! < 3


Ta. - później jest zmiana piosenki , musicie zmienić x D .!


Dobra zaczynamy . : D


- Po co wgl żyć . ? To bez sensu . ! I tak umierasz ... A , żadne nieba nie istnieją , to nielogiczne . ! Umieram i co . ? Tak po prostu GÓWNO . ? - jak zawsze rozmyślałam nad sensem istnienia . Kiedy pod moim oknem przeszła para trzymająca się za ręce , całująca i wygłupiająca się , wybuchnęłam płaczem . -Moje największe marzenie . Prawdziwa miłość ... - Tak mam 15 lat i tak chcę mieć chłopaka . - Nie chodzi mi o bezsensowne chodzenie . Tylko o miłość . Taką prawdziwą . ! Pfffff ... I tak nie mam na co liczyć . Chłopacy patrzą tylko na wygląd , a nie na to co ma się  w środku . : c Chciałabym chłopaka , który pokocha mnie taką jaką jestem . Nigdy  nie miałam chłopakka, nigdy się nikomu nie podobałam . - Kot wskoczył mi na kolana - Ty mnie kochasz prawda . ? - Ona tylko zamruczała - Ja Cb też Kochanie .
-Życie po prostu nie ma sensu - znów wybuchnęłam - jeszcze jakby spotkałoby mnie w nim coś wspaniałego , takiego jak miłość .... Ahhh - wytarłam łzy . - dobra idę się przejść .
ZAŁOŻYŁAM TO .
-Pa . Idę się przejść . - powiedziałam wychodząc z domu .
-Pa kochanie . - od powiedzieli rodzice .
Oni mnie kochają , ja ich też no , ale wiecie TO to nie to samo co TO . Prawda . ? Niestety . Może jednaj kiedyś znajdę tego jedynego . Mówi się trudno .  NO TAK I WYLĄDUJĘ  JAKO SAMOTNA STARUSZKA Z TYSIĄCEM KOTÓW .
Dobra wracam , bo zimno .
Zmiana piosenki . : D
-Jestem . ! - wydarłam się wchodząc do domu . Mam to po tacie . Przy najmniej mam pewność , ze nie jestem,m adoptowana (on też jest powalony) dobra nie ważne .
- Zgadnij co dzisiaj na kolację . ? - właśnie tak przywitała mnie mama .
-Mmm .... na pewno coś pysznego . !
-No zgaduj . !
-Harold . ! - krzyknęłam rozbierając bluzkę i zaczynając nią machać . Wyglądało to komicznie .
-...
-...
-Hahahahahahahaha - wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem .
-Dobra umyj ręce i siadaj . - powiedział tata .
-No .
- EEE . ! Jak  Ty się do mn odzywasz młoda damo .
-...
-...
-Hahahahahahahaha - i znów śmiech . !
-Dobra idź - powiedział śmiejąc się , teraz to nie wiedziałam o co mu chodzi .
-Ok....
                                                      * * *
-O szpinak - powiedziałam , lubiłam go  no , ale nie był moim ulubionym daniem .
-Co nie cieszysz się . ? - spytał tata , śmiejąc się i znów nie wiedziałam o co mu chodzi .
-Nie no pyszne . - powiedziałam wpychając go sb do buzi . Nie wyglądałam zaciekawię .
                                                      * * *
-Tak właściwie to jest jeszcze deser - powiedział tata znów się śmiejąc .
-Co . ? ? ? - krzyknęłam .
-A nie powiem .
-No weź . !
-NIE .
-FOCH .
-No dobra .
-Mów do ręki . !
-Hahahaha - i znów wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem .
-No to masz takie nowe CONVERSE - powiedział spokojnie tata . To o to mu chodziło .
-...
-...
-...
-Co nie podobają Ci się - powiedziała mama ze smutną miną .
-Ale ..Przecież ... To na pewno dla mnie . ? - powiedziałam oglądając się za siebie z myślą , że ktoś tam stoi i to dla niego .
-TAK . ! - krzyknęli .
-Aaaaa . O boże . ! Jeju KOCHAM WAS . Nie trzeba było ... - pochodziłam raczej z biedniejszej rodziny , więc te 350 zł to było dla mnie na prawdę dużo .
-Ładne . ? - spytała mama .
-No . Ma je ... - nie zdążyłam dokończyć .
-Tak . Właśnie ma je ten twój Hakki , Hammi , no ten Ha.. coś tam no .
-Harry . - powiedziałam i zaczęłam się śmiać .
-No , ale są wyjątkowe .- wzięłam je do ręki i na podeszwie zobaczyłam podobiznę chłopaków z 1D . !
-Jeju musiały kosztować z MILION PIĘĆSET STO DZIEWIĘĆSET .
-Nie tylko 7 ruskich badylów - wtrącił tata  .
-Ty jesteś ruski . ! - krzyknęłam , a tata zaczął mnie ganiać i łaskotać .
                                                           * * *
ZIEEEEEEW ... - leżałam na łóżku . - I ♥ my bed - stwierdziłam i się przeciągnęłam .
                                                           * * *
-Dobra chodź do biedronki po lodyyyyyyy - krzyknęłam do Patki .
-Okey . - powiedziała po czym ja zaczęłam skakać jak szalona . Czyli po prostu jak ja . Ja tak mam . Wpadłam na kogoś .
-Przepraszam . - odwróciłam się . ZGON . ZAMUROWAŁO MNIE . !







No . I jak . ? : *
Proszę o komentarze . < 3
Każdy kto przeczyta daje komentarz . Jeśli będzie 5 daje drugą część. : 3 Kocham Was MIŚKI . ^^

9 komentarzy:

  1. Boskie <33 I ja jestem xd : * Dawaj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ... jestem ciekawa co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu piszesz sobie sama komentarze? Nieee, przecież to wcale nie dziwne, że jest ta sama data i 12:37 12:38 i 12:40 ... -.-
    Ale przeciez to tylko przypadek.. żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YYY ... Ona nie pisze sobie sama komentarzy . ♥ Myślałam, że na bloga wchodzą mądrzy ludzie, ale okazuje się że znajdą się tacy co ty . ; * PAPA . / Stylesowa

      Usuń
    2. Po pierwsze pierdolnięty Anonimie ja napisałam kom o 12:37 .. mam na imie Patrycja i ie mam konta więc pisz Anonimem a rzekoma Patka to o mnie mowa !! Odpieprz się od niej bo ci kurwa zajebie !!!

      Usuń
  4. Proszę cie, gdy piszesz imagin to nie używaj emotikonek, ani nie rób np. tak "- Poszłaś po piłkę . ? " Chodzi oto, że przed znakami (wykrzyknik, znak zapytania) nie stawia się kropek. Ani nie uzywaj skrotow jak 'sb' lub 'cb'. Imagin jest taki zakręcony, ale na prawde bardzo fajny. Jesli zranilam Cie tymi slowami to bardzo, z calego serca przepraszam. Na prawde masz talent, i jeszcze raz przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie nie pisz takich emotek * ;*, :D* itp. Jak go czytam to taki bałagan jest, te emotki nie pasują do imaginów tak pięknych ;) I też nie piszcie w "Głównym opisie", no wiecie, np "Imagin z Niall'em" i nie dopisujcie do tego "Imaagin z Niall'em ;*" To nie jest takie fajne. Ale i tak imagin superrrr kocham tego bloga. Możecie ustawić licznik na dole, ile macie wyświtleń? Proszęęęę!

    OdpowiedzUsuń