czwartek, 18 kwietnia 2013

TAKIE PYTANKO .

Cześć MIŚKI . : *
Do mojego opowiadania jest mało komentarzy . : c Wiem , że Dusia i Stylesowa piszą ode mnie lepiej .
No , ale chyba nie piszę najgorzej nie . ?
 Miałam wstawić IMAGIN Z LOU . Niewiem czy wgl chcecie żebym coś wstawiała . !
Proszę Was o komentarze czy mam pisać , czy też nie .
JEŚLI BĘDZIE 5 KOMENTARZY NA TAK WSTAWIAM IMAGIN Z LOU . < 3


                                                                                                   Mrs.Malik

9 komentarzy:

  1. Naprawdę super piszesz proszę napisz dzisiaj ten imagin z Lou

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz zarąbiście

    OdpowiedzUsuń
  3. super piszesz i proszę napisz imagin z Louisem

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba jak piszesz i proszę napisz jeszcze dzisiaj ten imagin z Lou

    OdpowiedzUsuń
  5. WSTAW!!!!!!!!!!!!! JA TYM BLOGIEM ŻYJE ZAGLĄDAMTU ODZIENNIE I CZEKAM NA CÓŚ NOWEGO !!!! JULA PAMIĘTASZ NASZE WYGŁÓPY Z KSIĘŻNICZEK HAHAHA 1 GODZ. SIĘ ŚMIAŁYŚMY

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Jula ja tak samo mam na imię i proszę napisz jakiś imagin z Louisem. Uwierz w siebie że umiesz dobrze pisać. Mi się bardzo podoba jak piszesz i postaraj się dzisiaj coś napisać. Dzięki właśnie Tobie chcę spełniać swoje marzenia i też dzięki Twoim koleżanką. Masz ode mnie pozdrowienia i pozdrów swoje koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. OJEJU .
    Jesteście wspaniałe . < 3
    Jak przeczytałam te komentarze to się popłakałam .
    No przekonałyście mnie wstawiam . : * / Mrs.Malik

    OdpowiedzUsuń