sobota, 20 kwietnia 2013

IMAGIN Z LOU . : *

No więc tak po przeczytaniu Waszych komentarzy ..... POPŁAKAŁAM SIĘ . ! Nie wiedziałam , ze komuś wgl zależy na tym żebym pisała .
Dobra teraz imagin . Może być gorszy od mojego wcześniejszego opowiadania . To jest PIERWSZY IMAGIN JAKI KIEDYKOLWIEK NAPISAŁAM . Proszę o wyrozumiałość . No i jeszcze jedno jest w formie listu . < 3


Macie piosenkę : NIE WIEM CZY DOBRZE DOBRAŁAM .



Nie wiem  jak to naprawić - wałkowałam wciąż ten sam temat . - To będzie najlepsze wyjście .


                                                                          Witajcie !
Piszę do Was aby was przeprosić . Jestem Waszą matką ... Tak wiem beznadziejną ... PRZEPRASZAM ! Jesteście już dorośli więc chciałam Wam powiedzieć jak zginął Wasz tata . Na pewno był by wspaniałym tatą . Lepszym rodzicem niż ja ... Louis zginął przeze mnie . Był zwariowany , miły , przystojny , po prostu najlepszy . Wchodził w skład znanego zespołu One Direction . Poznaliśmy się na koncercie . Wprost szalałam za tym zespołem . Na koncercie tu w Polsce ( na który bardzo długo oczekiwałam ) , kiedy śpiewali WMYB Lou wziął mnie za rękę na scenę . Stałam przed setkami fanek . To był najlepszy moment w moim życiu . To chyba marzenie każdej fanki . To było właśnie nasze pierwsze spotkanie ...
        Ale dobre zawsze się kończy .
Dobrze przejdźmy do sedna . To dla mnie bardzo trudne , ale muszę Wam to powiedzieć . Zasługujecie na to . Jego przyjaciele z zespołu czyli wujek Niall , Zayn , Liam i Harry . To właśnie oni . Wasz tata , w zasadzie ONE DIRECTION pojechali do studia nagraniowego , aby nagrać Little Things . Ja zostałam w domu . Byłam w ciąży , miałam mu  o tym powiedzieć jak wróci . Niestety ... Ktoś podpalił nasz dom . (Wszystko wyszło na jaw po interwencji wujka Harrego . Okazało się , ze była to fanka , która była po prostu zazdrosna .) Obudziłam się i zobaczyłam dom cały w płomieniach . Pierwsze co zrobiłam zadzwoniłam do Lou . Nie wiem dlaczego to zrobiłam . Bardzo się bałam . Strasznie tego żałuję .  On ... przyjechał i wszedł do domu .  Pobiegł na górę . Wziął mnie , w zasadzie to Nas i  wyskoczył przez okno . Nam udało się przeżyć , ale on ... Przepraszam ! Starał się być najlepszą matką , ale nie mogę dłużej tak żyć.  żyć ze świadomością , ze Wasz tata zginął z mojej winy . Mam nadzieję , że Ułoży Wam się w życiu . Będziemy razem z Louisem czuwać nad Wami . Tam , z góry ... Przepraszam ... Żegnajcie ...   

                                                                                         Wasza mama [T.I.] . 




Osobiście uważam , ze jest on nie udany . Proszę o komentarze . < 3

                                                                                             Mrs.Malik

2 komentarze:

  1. Wolałabym żeby skończył się inaczej, ale i tak uwielbiam wszystkie imaginy i opowiadania o Louisie ♥

    OdpowiedzUsuń