niedziela, 28 kwietnia 2013

Liebster Awards

Hej. Zostałam nominowana do Liebster Awards przez autorkę tego bloga i teraz odpowiem na jej pytania. ; )

1. Eleanor, Danielle czy Perrie ?
Ja: Myślę, że Danielle, ale Elce zazdroszczę urody . *o*

2.Który chłopak z One Direction jest twoim ulubionym?
Ja: HARRY . ♥

3.Od kiedy jesteś Directioner?
Ja: Od października 2012 roku .

4.Co myślisz o miłości Harrego do rozbierania się:)?
Ja: HAHA . ;D Dobre pytanie . ; p No nie wiem, jakbym przy nim była raczej by mi to nie przeszkadzało ... xd

5.Czy lubisz Taylor Swift?
Ja: Ma fajne piosenki, ale ona sama raczej nie jest fajna ... ; o Nie, żeby obrażało to jej fanów . ; /

6.Ulubiony teledysk One Direction?
Ja: Do OWOA albo LWWY . < 3

7. Jakie są twoje ulubione solówki chłopców?
Ja: Harrego w Stand Up, Louisa w Moments, Nialla w Trully Medly Deplly , Zayna w She's Not Afraid i Liama w More Than This .

8. Wolisz głos Harrego czy Nialla?
Ja: Hazzy . ; )

9. Czy podoba Ci się mój blog?
Ja: Jeszcze nie wiem , ale mam zamiar trochę go poczytać . ;p

10 .Dlaczego prowadzisz bloga ?
Ja: Od dawna razem z dziewczynami myślałyśmy o założeniu naszego bloga. Wcześniej pisałyśmy imaginy w zeszytach i stwierdziłyśmy, że niektóre są naprawdę fajne . Więc postanowiłyśmy, że spróbujemy naszych sił i założyliśmy o to ten właśnie blog ; ).

Ja nominuję :
tego i tego, i tego . ; )

Moje pytania :
1. Ulubieniec z 1D ?
2. Miałaś zaszczyt zobaczyć 1D na żywo ?
3. Ulubiona piosenka Łan Di ?
4. Lubisz The Wanted ?
5. Czytasz mojego bloga ? ; )
6. Którą dziewczynę chłopaków lubisz najbardziej ?
7. Jesteś Sziperka Larrego ?
8. Ulubiony bromance?
9. Lubisz Justina Biebera ?

+

http://ask.fm/ClaClax <--------------------- pytaj. ; x


Stylesowa .

3 komentarze:

  1. Cześć ;p
    Mam pytanie. Która z Was jest z Warmii?!??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wszystkie jesteśmy z Warmi z tego samego miasta i tej samej szkoły . ; )

      Usuń
  2. Oooo dziękujemy za Nominacje. Dużo to dla nas znaczy :)
    Pozdrawiam Bella♥
    __________
    ZAPRASZAM NA imagina z Lousiem:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń