wtorek, 30 kwietnia 2013

Majówkaa

Heej! ♥

Jak wiecie, od 1 maja jest majówka. Będziemy mieć więcej czasu na pisanie imaginów. Ja obiecuje, że wstawię kilka. PRZEPRASZAM, że tak mało ich dodaję, ale nauka,nauka,nauka..

Chcę skończyć z dobrymi ocenami i przejść do gimnazjum, w którym na prawdę mi si podoba.

Będę również wstawiała więcej imaginów, bo mam NARESZCIE własnego laptopa, wcześniej musiałam dzielić go z siostrą... :)

Jeszcze dokładnie nie wiem, ale mamy zamiar "zatrudnić" dziewczynę na naszego bloga! Spokojnie, znamy ją, jest z naszej klasy. Co prawda napisała jednego imagina (na razie), ale już jest niesamowity! ♥

Mamy nadzieję, że ją polubicie i że nie będzie złych komentarzy, tak jak u Stylesowej.. Zrozumcie, NIE KAŻDY JEST IDEALNY! Co do nowej bloggerki, jeszcze nic nie jest pewne! ;D

Dusia ^^

2 komentarze:

  1. No właśnie, ja niewiem czemu Stylesową wyzywają, ale ona też wyzwała jednego anonima! ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. O No no czekam na imaginy ;)
    z niecierpliwością.
    Ciekawe jak bedzie pisała nowa dziewczyna ;D
    Czekam na jej imagin :)
    Pozdrawiam Bella ;)
    ___________
    Zapraszam do siebie:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń