sobota, 23 marca 2013

Imagin z Harrym i Zaynem *List*

"Dzieci.. chcę Wam coś powiedzieć.. Zayn nie jest Waszym ojcem. Ja go zdradzałam. Wy jesteście już starsi, więc mnie rozumiecie..chyba. Waszym ojcem jest Harry..Harry Styles. Tak on również był w zespole One Direction. Przepraszam Was.. bardzo przepraszam. Ja usunę się z Waszego życia, bo nie mogę żyć ze świadomością, że zdradzałam Zayna tylko dlatego, że Harry był lepszy.. Wiecie, że Was bardzo kocham. Ale mam jeszcze jedną, złą wiadomość.. bardzo złą. Zayn... nie żyje. Zginął, ponieważ gdy dowiedział się o mojej zdradzie, to..to wybiegł z domu i nie zauważył nadjeżdżającego samochodu.. *TUTAJ ZACZYNASZ PŁAKAĆ* a ten samochód jechał tak szybko.. Ja tego nie wytrzymam.. ja dopiero wtedy dowiedziałam się, jak bardzo go kocham.. Jestem idiotką..
Jeszcze raz przepraszam. Nie zdziwię się, gdy pomyślicie o mnie źle.. bo to prawda.. jestem okropna."

                                                                                                   ~Żegnam Was
                                                                                                                           Mama ~

Witam! :D To pisałam szybko, więc nie sądzę, żeby był taki supeer. Bądźcie wyrozumiali! ;) Chyba napisze imagina z Louisem. Nie wiem, czy mam napisać smutne zakończenie czy wesołe. Już 4 kwietnia sprawdzian 6-klasisty! Masakraa! :/  
                                                                                                            DUSIA

 

2 komentarze:

  1. No masakra,że już 4 kwietnia sprawdzian szóstoklasisty ja też go piszę.
    Jeśli chodzi o imagin z Louisem to napisz wesołe zakończenie.
    Stresuję się tym sprawdzianem i to nieźle
    Pa postaraj się jeszcze dzisiaj napisać ten imagin z Louisem proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się! ^^
      No ja też, masakra z tym sprawdzianem! Boję się, że będę miała mało punktów.. :(
      Ok, będzie wesołe! I bardzo dziękuje za zajrzenie na stronę! :*

      DUSIA

      Usuń