poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Imagin z Liam'em cz. I

Masz przyjaciółkę, Danielle. Jest ona dziewczyną Liam'a.
Liam ma niedługo urodziny, a ty zostałaś na nie zaproszona przez Danielle. Liam cię nigdy nie widział, ale bardzo chciał cię osobiście poznać.
//DZIEŃ URODZIN LIAM'A//
Wstałaś, umyłaś się i ubrałaś. Rano pobiegałaś sobie po okolicy.
Danielle poprosiła się, abyś zagrała na gitarzę "Happy Birthday" dla Liam'a, więc poszłaś do domu ćwiczyć. 
Nareszcie nadszedł czas ubierania się na urodziny. Założyłaś to i poszłaś zrobić makijaż.
Gdy byłaś już w pełni gotowa, wsiadłaś do samochodu i pojechałaś na urodziny.
//U LIAM'A//
Wysiadłaś z samochodu i podeszłaś do drzwi. Zadzwoniłaś i otworzył Liam.
- Cześć, jestem [T.I] - powiedziałaś z uśmiechem na twarzy.
- Cześć! Miło mi cię poznać! - odpowiedział Liam - Proszę, wchodź do środka.
Weszłaś do domu i zobaczyłaś ogromny tłum ludzi.
Po kilunastu minutach usiedliście do stołu. Przyszedł czas na piosenkę urodzinową w twoim wykonaniu. Wzięłaś do ręki gitarę i zaczęłaś grać. Inni goście przyłączali się do śpiewu. Liam bardzo ci podziękował. Usiadłaś na krześle i wszyscy zaczęliście jeść. Po kliku minutach zaczęło ci się kręcić w głowie. Liam to zauważył, więc pokazał ci pokój, w którym mogłaś odpocząć. Powiedział, że wróci za parę minut. 
Po 5 minutach do drzwi zapukał Liam.
- Jak się czujesz? - zapytał
- Nie polepsza się.. - odpowiedziałaś
- Jesteś bardzo miłą i ładną dziewczyną - powiedział Liam z uśmiechem.
- Bardzo dziękuje, ty również! - rzekłaś.
Nagle zobaczyłaś, że Liam przybliża się do ciebie i chce cię pocałować. W mgnieniu oka poczułaś usta Liam'a na swoich wargach. Razem przewróciliście się na łóżko cały czas się całując. 
Nagle do pokoju wszedł Andy ....

                                                                         Dusia ^^

Heej! Co tam u was? Wiem, że trochę zwalony albo bardzo, no ale ja nie mam zbyt wprawy do pisania.. Może to trochę nie "pociąga" ponieważ mało jest imaginów o Liam'ie. Ostatnio u Stylesowej pojawiły się komentarze negatywne, oczywiście od ANONIMÓW. Ja też gratuluję odwagi. Tak jest najlepiej, prawda? -,-
Przepraszam, że wstawiłam tak mało imaginów, no ale ja nie mam zbytnio czasu :( 
Mam nadzieję że wam się spodobaaa! :*

4 komentarze:

  1. O jaa, nie moge się doczekać następnej, SUper! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, ciekawe co będzie dalej.. tajemniczo! :3 Superaśneee!
    /Kocham1D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Kocham twoje imaginy i czekam na następną część!

    OdpowiedzUsuń