czwartek, 28 marca 2013

Imagin z Niall'em cz . IV

IMAGIN Z NIALL'EM CZ. IV . ! ; *

MOJE KOLEŻANKI SIĘ NA NIM POPŁAKAŁY MAM NADZIEJE , ŻE WAM TEŻ SIĘ SPODOBA < 3

PIOSENKA : to .



                                                                   * * *
       Wstałam rano , jeżeli rankiem można nazwać godzinę 2 : 48 . Słyszałam , że jak obudzisz się między 2:00 , a 3:00 znaczy to , ze kto się na Cb patrzy . Trudno nie obchodzi mnie to . Może mnie nawet zabić . Wszystko jedno . Moje życie nie ma sensu ...Nie wiedziałam co ze sobą zrobić . Zostałam na noc u chłopaków , czego rodzice nawet nie zauważyli . Mówiłam już jak bardzo mnie kochają . Poszłam do pokoju Niall'a . Nie wiem po co , ale coś mnie tam ciągnęło . Może miałam nadzieje , że on będzie sobie tam po prostu spał ...
-Ohhh ... - westchnęłam .Wzięłam do ręki jego zdjęcie . - Jesteś taki piękny Niall - położyłam się na łóżku i zaczęłam płakać . Nie mogłam dłużej tam być . Nie mogłam dłużej być tu . Tu na ziemii . Wstałam i udałam się do łazienki .
       Na półce koło lustra zobaczyłam żyletki . Nigdy wcześniej się nie cięłam . Bałam się . Zawsze przerażał mnie widok krwi i igieł . Nie wyobrażałam sobie jak można się ciąć . Teraz już wiem . Wzięłam jedną i spuściłam się powoli po ścianie na podłogę .
-Teraz , albo nigdy ... - szepnęłam biorąc głęboki oddech . Zrobiłam pierwszą kreskę na zewnętrznej stronie ręki . Bałam się tego , że przetnę żyły . Widoku krwi . Nie bolało ... Przy najmniej mniej niż serce , które było rozbite już na miliony części . Wzięłam zdjęcie przed siebie .
-Niall - cisza ...Zrobiłam drugą kreskę . Już nie obchodził mnie widok krwi . -Nigdy nie poznałam takiej osoby jak Ty . Polubiłam Cię . ! Albo nawet pokochałam . ! Moje życie miało sens , a teraz ... - nie mal , że krzyczałam . - KOCHAM CIĘ NIALL , KOCHAM CIĘ . ! To wszystko moja wina . Jak bym nie zgubiła tego pieprzonego telefonu to byś teraz żył .
        Na podłodze było mnóstwo krwi . Zrobiłam następne cięcie , i jeszcze jedno . Płakałam .
-Pierwszy raz ktoś mnie pokocha . Widziałam sens w swoim życiu , a teraz ... Było tak pięknie i wszystko musiało się spieprzyć . - krzyczałam jeszcze głośniej .
-[T.I.] co Ty mówisz . ? - usłyszałam głos Harr'ego - Otwórz . ! - dobijała się do drzwi . Zrobiłam jeszcze kilka kresek i wtedy krew zaczęła lać się jeszcze szybciej .
-Chłopaki - zaczął krzyczeć Harry .
-Co jest .? - przybiegł Liam , a za nim reszta .
-[T.I.] chyba chce coś sobie zrobić . ! - krzyczał płacząc jak dziecko .
-[T.I.] nie rób nic głupiego i otwórz drzwi . ! - mówił Zayn starając się opanować sytuacje .
-O BOŻE [T.I.] . ! - krzyczał Harry kiedy z łazienki zaczęła wypływać krew . - Nie rób nam tego . !
-Wreszcie wszystkie problemy zniknął . ! - krzyczałam , a z moich oczu lały się łzy .
-Harry przynieś klucz to otworzymy drzwi . ! - mówił Liam .
-[T.I.] będzie dobrze - Harry znów powiedział te okropne słowa .
-Nie będzie . - odpowiedziałam już . prawie bez siły . Przybiegł Harry .
-Masz - powiedział zadyszany chłopak . Wszyscy wbiegli . - [T.I] co Ty zrobiłaś . ? - pytał Harry .
-To co powinnam zrobić już dawno . Nie mam dla kogo żyć . - powiedziałam szeptem .
-A rodzice , przyjaciele , chłopak . ?
-Nie mam nikogo rozumiesz .
-A rodzice . ? - mówił Harry , a Liam dzwonił po karetkę .
-Liam nie dzwoń już za późno - wiedziałam , ze to już koniec - Rodzice ... Miłość ... Nigdy tego nie doświadczyłam . Dla nich liczyła się tylko praca .
-Wydaje Ci się . Na pewno Cię kochają .
-Słyszałam ich rozmowę . Chcieli oddać mnie do domu dziecka jak miałam 3 lata . Babcia im nie pozwoliłam i zmarła rok później . Więc sami widzicie ... - mówiła już resztkami sił . płacząc .
-Masz nas - zaczął znów Harry płacząc .
-Przepraszam - powiedziałam zamykając oczy .
-Kocham Cię . - powiedział Harry po czym mnie pocałował .
To były ostatnie słowa jakie usłyszałam ...



No i jak . ? Sorki , ze tak długo , ale nie mogłam wchodzić na bloga ; c Proszę o komentarze . 10 kom. i wstawię imagina z LOU . ! < 3

3 komentarze:

  1. aww, boski *.* czekam na imagin z Lou.

    ---
    Przepraszam za spam, ale chciałabym poinformować Cię o nowym rozdziale u mnie na blogu. ♥
    W wolnej chwili zajrzyj: http://i-want-forever-love.blogspot.com/
    I jeszcze raz przeepraszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to napisałaś wiesz ja tez się popłakałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jaki piękny *.* chciałabym jeszcze jedną część, z takim szczęśliwym zakończeniem :')

    OdpowiedzUsuń